x
s y m v a l l e i n

Οικοτροφείο & ΠΔ “Άλκηστις”- Μία όμορφη βόλτα στην καρδιά της Αθήνας όπου ένοικοι και προσωπικό είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε τον ήλιο και να γεμίσουμε με χαμόγελα και αισιοδοξία!